fredag 12 augusti 2016

Uppdaterad lista för KyJy 2016

Dags att uppdatera listan, trots att det inte har hänt så väldigt mycket. Eller, tja, visst har det ju hänt en del, fastän det känns som om allt bara står stilla. De första i gruppen har redan blivit klara, men håller mig ännu lugn, trots att jag tycker jag inte gör nåt annat sprättar upp mina arbeten.

Det kan hända ännu mycket i min lista, eftersom Prinsessans förskola meddelade att de inte har något torkskåp, vilket innebär att det kommer troligen att behövas dubbla uppsättningar med vantar, mössor och sockor varje dag och jag kanske får ännu ta itu med i synnerhet att sticka fler vantar.

För läsbarhetens skull har min lista fått lite färger; mörkröd för färdiga arbeten och grå för arbeten i planeringsskede än. 
 
Nummer Arbete Status
1.1 Vattenflaskhållare #1 Färdig
1.2 Vattenflaskhållare #2 Färdig
2 Conversesockor, turkos Påbörjade, behöver silvergarn för att avsluta
3.1 Yllesockor i spets #1 Färdiga
3.2 Yllesockor i spets #2 Färdiga
4 Virkad vimpelgirlang Har virkat 5 vimplar i olika pastellfärger, rosa, ljusgrön, ljusblå, gul och ljuslila.
5 Conversesockor, rosa Påbörjade, behöver silvergarn för att avsluta
6.1 Vattenflaskhållare #3 Färdig
6.2 Vattenflaskhållare #4 Färdig
7 Virkad väska Färdig
8 Sommarsjal Alize Fine Bamboo, behöver idé
9 Klänning åt prinsessan Behöver garn
10 Julklappsvantar #1 Nalle garden lila
11 Julklappsvantar #2 Nalle garden grön
12 Julklappsvantar #3 Nalle garden rosa
13.1 Tunna vantar #1 Shachenmeyr Fine Wool
13.2 Tunna vantar #2 Shachenmeyr Fine Wool
14 Flasktröjor
15 Disktrasor Påbörjad.
Novita Cotton Linen
16 Tunn mössa Shachenmeyr Fine Wool, behöver idé
17 Yllebyxor
18 Handledsvärmare Påbörjade, första nästan klar.
Regia Flourmania Color
19 Kortärmad bolero
20.1 Yllesockor Bomulls+yllegarnblandning
20.2 Yllevantar Bomulls+yllegarnblandning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar