fredag 22 juli 2016

Uppdaterad lista över KyJy 2016

Greps av småpanik. Jo, jag vet att det är onödigt ännu, det finns ännu massor av tid kvar, men det känns som så många har kommit massor längre, vissa håller visst på redan med sina sista arbeten. 
Nå, jag är en långsam handarbetare, dessutom försenas mina arbeten oftast av det faktum att jag inte har färdiga modeller, utan jag prövar mig fram och därav sprättar upp en hel del.

Jag hade en hel del större arbeten i min lista tidigare, som jag har insett att jag inte kommer att hinna med att slutföra. Dessutom är risken för att jag får ont i handleden av större arbeten ganska överhängande, så då skulle det bli ytterligare förseningar.

Men jag har en hel del både färdiga och påbörjade arbeten i min uppdaterade lista:



Nummer Arbete Status
1.1 Vattenflaskhållare #1 Färdig
1.2 Vattenflaskhållare #2 Färdig
2 Conversesockor, turkos Påbörjade, behöver silvergarn för att avsluta
3.1 Yllesockor i spets #1 Nästan färdiga, fäst trådändor
3.2 Yllesockor i spets #2 Påbörjade, börjar närma mig hälen för tillfället
4 Virkad vimpelgirlang Har virkat 5 vimplar i olika pastellfärger, rosa, ljusgrön, ljusblå, gul och ljuslila.
5 Conversesockor, rosa Påbörjade, behöver silvergarn för att avsluta
6.1 Vattenflaskhållare #3 Färdig
6.2 Vattenflaskhållare #4 Påbörjad, har bara remmen kvar att virka
7 Virkad väska Påbörjad
8 Sommarsjal Alize Fine Bamboo, behöver idé
9 Klänning åt prinsessan Behöver garn
10 Julklappsvantar #1 Nalle garden lila
11 Julklappsvantar #2 Nalle garden grön
12 Julklappsvantar #3 Nalle garden rosa
13.1 Tunna vantar #1 Shachenmeyr Fine Wool
13.2 Tunna vantar #2 Shachenmeyr Fine Wool
14 Flasktröjor
15 Disktrasor Bambugarn
16 Tunn mössa Shachenmeyr Fine Wool, behöver idé
17 Yllebyxor
18 Handledsvärmare Shachenmeyr Fine Wool
19 Kortärmad bolero
20.1 Yllesockor Bomulls+yllegarnblandning
20.2 Yllevantar Bomulls+yllegarnblandning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar